Ervaringen

Tijdens de sessie voelde ik me meteen op mijn gemak. Ze is rustig, duidelijk en nam de tijd om uit te leggen wat er vooraf zou gebeuren en wat ze precies ging doen. Dat gaf meteen vertrouwen en ontspanning.

Het werken met de biotensor vond ik een heel prettige manier van werken. Je hoeft niet aangeraakt te worden, wat een groot pluspunt is voor mensen die gevoelig zijn of moeite hebben met fysieke aanraking.

Het lichaam geeft zelf subtiel aan wat er speelt, en dat voelt veilig en respectvol.

De NEI sessie gaf me dieper inzicht in mezelf, inzichten die ik ergens al wel kende, maar nog niet helemaal besefte.

Door haar rustige manier van begeleiden vielen dingen op hun plek. Ze werkt professioneel, prettig en met aandacht. Zeker de moeite waard om eens een sessie bij haar te ervaren.

Britta super bedankt!

Groetjes, Esmeralda

Ik heb me al vanaf het eerste begin door Britta laten behandelen. Mooi t ervaren dat Britta steeds meer kennis krijgt en deze goed kan overdragen. Britta is integer en kundig. Heel prettig om me door haar te laten behandelen en mooie inzichten te krijgen. Echt een aanrader!

Marieke van den Oever

Nei was voor mij helemaal nieuw. Maar Britta stelde mij snel op mijn gemak en door haar rustige uitstraling ontspande ik eigenlijk meteen. Britta legde goed uit welke stappen ze uit ging voeren en ik kon mij daardoor makkelijk mee laten leiden in het proces. Frappant hoe snel we tot de kern van het "probleem" kwamen en ook vond ik het verrassend uit welke (onverwachte) hoek die kwam. Nei heeft mij geholpen meer inzicht in mijzelf te krijgen zodat ik dingen kan veranderen. 

Manon - 48 jaar - Valkenswaard

Wat een bijzondere ervaring om NEI therapie op afstand te kunnen en mogen doen bij Britta. Ik kon van te voren aangeven wanneer ik even rustig kon gaan zitten of liggen zodat ze op afstand goed met mij kon contacten.

Naderhand hebben we telefonisch haar bevindingen doorgenomen, wat erg bijzonder was. Door nog enkele vragen te stellen kon ze nog wat meer specifiek op de hulpvraag ingaan.

Na drie weken (en ook nog wel langer daarna) merkte ik dat er resultaat was.

Dankjewel voor deze mooie en toegankelijke manier van ondersteunen!

B. uit Valkenswaard